Tijdens een jaarlijkse actie ben ik in de middag rond half 6 hierheen gegaan. Er stond een flinke rij. Om 20.00 zouden ze sluiten. Ik was toen nog steeds niet geweest. En om 20.00 werd iedereen die in de rij stond zonder pardon weg gestuurd. Uiteindelijk volgende ochtend terug gegaan. Had ik achteraf beter niet kunnen doen. Erg onvriendelijke piercer, piercing is scheef. Ik raad het absoluut af om hierheen te gaan. Dit verdiend nog niet eens 1 ster.
Gisteren een heel slechte ervaring gehad bij Hella Tatts
elf uur open betekend dat ze de deur drie kwartier later pas voor je open doen en je al die tijd in de regen laten wachten
Inken tot je niet meer kan voor 460,- euro betekend eigenlijk dat ze nooit op tijd beginnen maar abrupt stoppen als de 6 uur Tatoeëren voorbij is.
Toen ik zei dat me plaatje nog niet klaar was werd me door de baas verteld dat ik dan €300 bij moest betalen. ik zit nu met een half afgemaakte en die ook nog eens slecht gezet is. Ik raad iedereen af om naar de shops te gaan waar alles alleen om geld gaat er is helemaal geen passie, geen aftercare, geen advies en volgens mij werken er mensen zonder papieren. Er lopen mensen die echt zomaar wat doen en stoned zijn en de baas is alleen maar bezig met filmpjes maken.
Wij kwamen binnen met een afspraak voor 3 tattoeages. Wij hebben een uur moeten wachten, omdat onze tattoeëerder zich had verslapen. De tattoo’s zijn mooi geworden. Na 6 tot 8 weken kon je een afspraak maken voor een controle. Ze zeiden dat ze helemaal vol zaten. Van november tot februari zaten ze helemaal vol zeiden ze. En achterbaks reageren dat ze deden op de appjes van mijn moeder of er geen andere oplossing was!! Wij gaan nooit meer daarheen, omdat het puur slechte service is en 1 grote chaos!
Wat een k*t service…. ik maak een afspraak met u voor een tattoo met ontwerp en al in Utrecht. Na dik 90minuten in de file gestaan te hebben, kom ik eindelijk aan bij het filiaal in Utrecht, GESLOTEN!
Ik bel verbaasd op; zijn jullie dicht voor de tattoo voor 25eu actie? Terwijl wij een afspraak hebben gemaakt? Krijg ik te horen, “we zijn in Almere open! Ik zal je wel een uur van tevoren bellen zodat er plek voor je is!” Heb ik mij eindelijk over de tegenslag heengezet, word ik vervolgens NOOIT gebeld. Ga ik zelf bellen; “oja, je kan komen” (19:25).
Eenmaal daar (20:15).
“Neem maar plaats, je word zo verder geholpen.”
Na ruim een half uur gewacht te hebben komt de tattoo artist naar me toe: ‘wat gaat t worden?’
Ik laat het ontwerp zien (wat van tevoren al was aangetoond) “ja,dat gaat niet lukken in een half uur, daar moet ik een uur voor rekenen!”
Nou vooruit dan, dan maar dubbel betalen na zo’n dag! Maar dan heb ik hem wel staan!!!
Zegt de eigenaar( die alleen maar druk bezig was met zijn smartphone); NEE, dan ben je 22:10 klaar, en we sluiten om 22:00! Dus het gaat hem niet worden… fijne avond!
Ik ben goed pissig, en zal er daarom ook alles op alles aan doen om geen van mijn vrienden/kennisen hierheen te laten gaan!
Jammer dat 1 ster t minimale is, zelfs die verdienen zij niet!
verschrikkelijke shop. afspraak gemaakt om 12 uur, stond ik netjes iets voor 12 voor de deur en is het compleet verlaten. misschien pauze? of staan ze in de file? tot 12.30 uur gewacht, diverse keren geprobeerd te bellen en gewoon geen gehoor. andere vestigingen geprobeerd en ook niks. uren later krijg ik een WhatsApp berichtje ja je afspraak was 11 uur de de artiest is naar huis gegaan. ik kon duidelijk laten zien dat het toch echt 12 uur was omdat de afspraak via whatsapp was gemaakt. dit was niet hun fout volgens hen, en zie weigeren mijn aanbetaling terug te betalen. absurt gewoon. en helaas ben ik niet de enige waarbij dit gebeurt.
Gisteren, ben ik vanuit Emmen naar jullie shop in Rotterdam gekomen. Omdat ik voor 8 hele uren getattooerd kon worden. Tijden voor de afspraak al mijn ontwerp gestuurd zodat ze die al konden voorbereiden! Gisteren was echter niks voorbereid waardoor alles nog uitgewerkt moest worden. Hierdoor ging letterlijk de helft van mijn tattoeer tijd verloren. De tattoeerder heeft zijn werk goed gedaan. Alleen veels te weinig voor wat er werd belooft. Ik voel mij bestolen en bedrogen. En ga hier ook niet weer heen. Zo kan ik ook geld verdienen!
Daags na de opening app gestuurd naar de eigenaar dat ik in hun Rotterdamse shop graag een afspraak wilde, was niet nodig ik kon gewoon komen.Er staat duidelijk aangegeven dat ze 10 uur geopend zijn, niks is minder waar.
11 uur was er nog niemand. Een uur voor de deur zitten wachten. Ik heb de eigenaar nog een berichtje gestuurd, werd wel gelezen maar werd niet op gereageerd. Een half uur later werd me bericht beantwoord of we niet ergens wat konden gaan drinken, toen ik antwoorden dat ik daar niet van gediend was maar gewoon een nieuw plaatje wilde laten zetten schreef hij dat we wel iets konden regelen. ik ben nergens op in gegaan en heb zijn nummer geblokkeerd.
Ik heb er geen tat laten zetten. Ben er ook niet geweest. Maar via de sociale media probeert dit bedrijf mensen te lokken. Win acties na winacties en nooit een winnaar. Dat elke keer, en dan al die slechte recensies. Nooit op tijd komen. Afspraken niet na komen. Discriminatie van mensen in rolstoelen Slecht inken, noem maar op. Mensen. Kom hier niet. Geef je geld uit aan een goede inker, niet aan deze bende.
Evi Krijgsman
2 jaar geledenTijdens een jaarlijkse actie ben ik in de middag rond half 6 hierheen gegaan. Er stond een flinke rij. Om 20.00 zouden ze sluiten. Ik was toen nog steeds niet geweest. En om 20.00 werd iedereen die in de rij stond zonder pardon weg gestuurd. Uiteindelijk volgende ochtend terug gegaan. Had ik achteraf beter niet kunnen doen. Erg onvriendelijke piercer, piercing is scheef. Ik raad het absoluut af om hierheen te gaan. Dit verdiend nog niet eens 1 ster.
Frederique van Rhoon
5 jaar geledenGisteren een heel slechte ervaring gehad bij Hella Tatts
elf uur open betekend dat ze de deur drie kwartier later pas voor je open doen en je al die tijd in de regen laten wachten
Inken tot je niet meer kan voor 460,- euro betekend eigenlijk dat ze nooit op tijd beginnen maar abrupt stoppen als de 6 uur Tatoeëren voorbij is.
Toen ik zei dat me plaatje nog niet klaar was werd me door de baas verteld dat ik dan €300 bij moest betalen. ik zit nu met een half afgemaakte en die ook nog eens slecht gezet is. Ik raad iedereen af om naar de shops te gaan waar alles alleen om geld gaat er is helemaal geen passie, geen aftercare, geen advies en volgens mij werken er mensen zonder papieren. Er lopen mensen die echt zomaar wat doen en stoned zijn en de baas is alleen maar bezig met filmpjes maken.
kelly van stee
5 jaar geledenWij kwamen binnen met een afspraak voor 3 tattoeages. Wij hebben een uur moeten wachten, omdat onze tattoeëerder zich had verslapen. De tattoo’s zijn mooi geworden. Na 6 tot 8 weken kon je een afspraak maken voor een controle. Ze zeiden dat ze helemaal vol zaten. Van november tot februari zaten ze helemaal vol zeiden ze. En achterbaks reageren dat ze deden op de appjes van mijn moeder of er geen andere oplossing was!! Wij gaan nooit meer daarheen, omdat het puur slechte service is en 1 grote chaos!
stefan houterman
4 jaar geledenWat een k*t service…. ik maak een afspraak met u voor een tattoo met ontwerp en al in Utrecht. Na dik 90minuten in de file gestaan te hebben, kom ik eindelijk aan bij het filiaal in Utrecht, GESLOTEN!
Ik bel verbaasd op; zijn jullie dicht voor de tattoo voor 25eu actie? Terwijl wij een afspraak hebben gemaakt? Krijg ik te horen, “we zijn in Almere open! Ik zal je wel een uur van tevoren bellen zodat er plek voor je is!” Heb ik mij eindelijk over de tegenslag heengezet, word ik vervolgens NOOIT gebeld. Ga ik zelf bellen; “oja, je kan komen” (19:25).
Eenmaal daar (20:15).
“Neem maar plaats, je word zo verder geholpen.”
Na ruim een half uur gewacht te hebben komt de tattoo artist naar me toe: ‘wat gaat t worden?’
Ik laat het ontwerp zien (wat van tevoren al was aangetoond) “ja,dat gaat niet lukken in een half uur, daar moet ik een uur voor rekenen!”
Nou vooruit dan, dan maar dubbel betalen na zo’n dag! Maar dan heb ik hem wel staan!!!
Zegt de eigenaar( die alleen maar druk bezig was met zijn smartphone); NEE, dan ben je 22:10 klaar, en we sluiten om 22:00! Dus het gaat hem niet worden… fijne avond!
Ik ben goed pissig, en zal er daarom ook alles op alles aan doen om geen van mijn vrienden/kennisen hierheen te laten gaan!
Jammer dat 1 ster t minimale is, zelfs die verdienen zij niet!
Rianne Bakker
4 jaar geledenverschrikkelijke shop. afspraak gemaakt om 12 uur, stond ik netjes iets voor 12 voor de deur en is het compleet verlaten. misschien pauze? of staan ze in de file? tot 12.30 uur gewacht, diverse keren geprobeerd te bellen en gewoon geen gehoor. andere vestigingen geprobeerd en ook niks. uren later krijg ik een WhatsApp berichtje ja je afspraak was 11 uur de de artiest is naar huis gegaan. ik kon duidelijk laten zien dat het toch echt 12 uur was omdat de afspraak via whatsapp was gemaakt. dit was niet hun fout volgens hen, en zie weigeren mijn aanbetaling terug te betalen. absurt gewoon. en helaas ben ik niet de enige waarbij dit gebeurt.
Michelle De Jonge
5 jaar geledenGisteren, ben ik vanuit Emmen naar jullie shop in Rotterdam gekomen. Omdat ik voor 8 hele uren getattooerd kon worden. Tijden voor de afspraak al mijn ontwerp gestuurd zodat ze die al konden voorbereiden! Gisteren was echter niks voorbereid waardoor alles nog uitgewerkt moest worden. Hierdoor ging letterlijk de helft van mijn tattoeer tijd verloren. De tattoeerder heeft zijn werk goed gedaan. Alleen veels te weinig voor wat er werd belooft. Ik voel mij bestolen en bedrogen. En ga hier ook niet weer heen. Zo kan ik ook geld verdienen!
Chantal Amsterdam
5 jaar geledenDaags na de opening app gestuurd naar de eigenaar dat ik in hun Rotterdamse shop graag een afspraak wilde, was niet nodig ik kon gewoon komen.Er staat duidelijk aangegeven dat ze 10 uur geopend zijn, niks is minder waar.
11 uur was er nog niemand. Een uur voor de deur zitten wachten. Ik heb de eigenaar nog een berichtje gestuurd, werd wel gelezen maar werd niet op gereageerd. Een half uur later werd me bericht beantwoord of we niet ergens wat konden gaan drinken, toen ik antwoorden dat ik daar niet van gediend was maar gewoon een nieuw plaatje wilde laten zetten schreef hij dat we wel iets konden regelen. ik ben nergens op in gegaan en heb zijn nummer geblokkeerd.
Michael
4 jaar geledenIk heb er geen tat laten zetten. Ben er ook niet geweest. Maar via de sociale media probeert dit bedrijf mensen te lokken. Win acties na winacties en nooit een winnaar. Dat elke keer, en dan al die slechte recensies. Nooit op tijd komen. Afspraken niet na komen. Discriminatie van mensen in rolstoelen Slecht inken, noem maar op. Mensen. Kom hier niet. Geef je geld uit aan een goede inker, niet aan deze bende.