Maak een afspraak
  • Ilse
    een maand geleden

    Een flinke tijd geleden hier een rook piercing laten zetten, na 1! Dag viel het onderste balletje eraf, ik kwam terug en het sieraad bleek een productiefout te hebben, deze hebben ze toen vervangen. Een aantal dagen later gewoon weer hetzelfde verhaal, ik moest terug en hij moest zelfs opnieuw gepierced worden omdat ik geen tijd had om de eerstvolgende dag al langs te komen. Ik had het sieraad meegenomen en dit moest weer een productiefout zijn. Helaas heb ik dus 2 keer 50 minuten moeten rijden dus best wat onkosten gemaakt. Nooit enig excuus of tegemoetkoming hiervoor gehad terwijl niks mijn fout is geweest, ook is mijn helix scheef gegroeid hier en gelijk kreeg ik te horen dat dit alleen mijn schuld kon zijn. Deze heb ik nu dus ergens anders laten piercen zonder problemen. Ik ga hier nooit meer heen! Wat een service. Even op de reactie hier onder: het was een productiefout, meer dan normaal dat dit word vervangen dit is namelijk niet mijn schuld + wat ik vergeten was te melden, een vriendin van me heeft tegelijkertijd een piercing gezet maar heel toevallig is deze ook helemaal scheef gegroeid. Mijn nieuwe piercing is ondertussen jawel! Recht gegroeid! Maar nee het is volledig de klant zijn schuld! Ik heb trouwens ook nooit een excuses gehad of ook maar IETS van meeleven. Denk aub 2 keer na voor je hier heen gaat!!!!!!!! Deze reactie op zo’n review zegt genoeg! Je krijgt de schuld van alles en ze liegen in je gezicht

  • Missy Fever
    3 maanden geleden

    Ik heb mijn neuspiercing laten zetten bij Rising BastArts en na 3 maanden mocht ik de piercing vervangen, dit lukte zelf niet want de piercing is aangedraaid met een tang in de shop. Toen ik naar de shop kwam om hem eruit te laten halen werd mij verteld dat dit nog €20 kost om hem te verwijderen en dan nog €6 om mijn zelf gekochte piercing er in te doen. Dit terwijl ik al €80 had betaald voor de piercing. Mijn schoonmoeder heeft hem in 2 seconden verwijderd met een kniptang, een tip voor allen die deze slechte service ook ervaren.

    Maw! Service tot de voordeur, Rising BastArts NOOIT MEER!

  • Kaylee Gevers
    5 maanden geleden

    3 jaar geleden heb ik hier een helix piercing laten zetten. Al na een aantal maanden, merkte ik dat er aan de achterkant een bult ontstond en toen heb ik gebeld of ik het kon laten checken. Het advies was toen: “We hebben het heel druk, anders haal je de piercing er gewoon uit”. Dat vond ik een raar advies, voor iets waar je wel voor betaald hebt. Ik ben naar een andere piercingshop geweest en daar vertelde ze me, dat het staafje wat gepiercet was te kort was, dus dat het nooit goed zou kunnen helen. Zij hebben een langer staafje erin gezet en een jaartje later ook een ringetje. De bult die bleef, maar de jeuk en de gevoeligheid ook. Ik ben deze week teruggegaan naar RB om de piercing eruit te laten halen. Ik legde de situatie uit en er werd op gereageerd, dat het wel heel vervelend voor mij was, maar dat zij niet met korte staafjes piercen. De medewerker heeft mijn piercing eruit gehaald, maar eenmaal bij de balie voelde ik dat het was gaan bloeden. Toen ik vroeg om een doekje, zei de medewerker dat er zo 1, 2, 3 geen doekje in de buurt was, maar of ik wel nog even 20,- af wilde rekenen voor het eruit laten halen.

  • Roel Arts
    3 maanden geleden

    Goede service. Aardige en zeer vriendelijke artiesten. Werd echt de tijd genomen voor het perfectioneren van het ontwerp en plaatsing. Erg blij met het (rete)strakke resultaat.

  • Max Albers
    4 maanden geleden

    Nette shop alleen de baas kwam nogal arogant over en het personeel had geen verstand van de juiste maat piercing. Als piercings shop belachelijk!!!!

  • Indy
    5 maanden geleden

    Hier een tattoo laten zetten en ondanks dat het goed gegaan is en Jayvee hier werkte anders raad ik niemand the rising bastarts aan. Een kennis heeft hier ook een piercing laten zetten en is gaan ontsteken. Dus denk 2 keer na alstublieft 🙂

  • Emma Park
    6 maanden geleden

    Als op de website een contactformulier voor vragen staat, verwacht ik ook een reactie van de studio. Inmiddels heb ik 2 keer een email gestuurd met een simpele vraag over mijn piercing – en heb nooit een reactie gekregen. Niet bepaald een goede service. Als vragen toch niet beantwoord worden, bied de service dan niet aan!

  • Deborah Lopulissa
    5 maanden geleden

    Een geweldige tattoo shop..!!👌🏽al het personeel is super aardig waardoor ik mij al snel thuis voelde..!!☺️de tattoo is echt awesome..!!😍ik kan niet wachten op mijn volgende tattoo..!!😬 dus bijdeze zeg ik “echt een aanrader “😉

More Reviews
Plaats een reactie
Maak een afspraak
Adres

Tweede Walstraat 43, 6511 LP Nijmegen, Nederland

Locatie
  • Tweede Walstraat 43, 6511 LP Nijmegen, Nederland